شروع کمپین یلدایی راست چین

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام

5 دلیل برای انتخاب نقاشی به عنوان هدیه

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

5 دلیل برای انتخاب نقاشی به عنوان هدیه

آیا از هدیه دادن های تکراری خسته شدید ؟ یا نمیدانید که برای کسی که دوستش دارید چه هدیه منحصر به فردی تهیه کنید ؟ تو این مقاله 5 دلیل برای انتخاب نقاشی به عنوان هدیه را به شما توضیح میدم. با من همراه باشید…

دغدغه امروزه ی بیشتر ما برای روزهای خاص این است که چه هدیه ای برای کسی که دوستش داریم مثل پدر،مادر،فرزند،همسر،دوست و حتی خوشحالی خودمان چه چیزی تهیه کنیم آن هم زمانی که انواع هدیه های مختلف را قبلا تهیه کردیم و الان دنبال هدیه ی خاص و ماندگاری هستیم . هدیه ای که مثل پوشیدن لباس یا استفاده از اکسسوری های مختلف با گذشت زمان تکراری نشود یا با خوردن شکلات یا از این قبیل هدایا از بین نرود یعنی یک هدیه ای ماندگار و ارزشمند …

1. ماندگار بودن طراحی دستی:

همه ی ما به این موضوع واقف هستیم که اکثر هدیه های معمول ما اعم از هدیه های پوشیدنی و یا تزئینی ممکن است بعد از مدتی از بین بروند و یا تکراری شوند. اما طراحی از چهره یا حتی قسمتی از چهره عزیزتان یا حتی خودتان هم انرژی مثبت و اعتماد به نفس جذابی را به شما منتقل می کند و هم یک یادگاری خاص از چهره خودتان برایتان باقی می ماند.

نقاشی چشم
طراحی سیاه قلم از چشم

2. بالا رفتن ارزش کار دست با گذشت زمان:

ارزش کار هنری و کار دست با گذشت زمان کاسته که نمی شود هیچ و روز به روز بیشتر می شود و جلوه ی بیشتری پیدا میکند و با آمدن هر تکنولوژی عکاسی و یا چاپ ، طراحی همیشه ارزش خود را حفظ میکند.

3. ثبت بهترین لحظه ها و خاطرات مشترک

همه ما یک سری خاطرات مشترک و لحظات زیبایی در زندگی خود با افراد مهم زندگیمان داریم که هیچ گونه نمیخواهیم آن ها را فراموش کنیم. در این گونه مواقع ما با ثبت عکس از لحظه های خوشمان، این خاطرات را حفظ می کنیم. اما ممکن عکس یا از حافظه مموری شما پاک شود یا فایل آن دچار مشکل شود. ولی اگر شما آن عکس با هنر طراحی ادغام کنید ، هم فرهیختگی خودتان را از درک هنر نشان داده اید و هم عکس خود را به شکلی خیلی خاص ثبت می کنید.

4. سرمایه گذاری روی نقاشی های خاص

حتما عزیزی که میخواهید با او هدیه بدهید یک آرتیست (خواننده،بازیگر و …) مورد علاقه در زندگی خود دارد. با سفارش طراحی از چهره آن آرتیست هم میتوانید طرف مورد نظر خود را خوشحال کنید و هم آن نقاشی بعد از مدت ها ارزش خود را بیش از اندازه قبل حفظ می کند و به یک نقاشی تاریخی از آن هنرمند تبدیل می شود.

5. هدیه ای پیش بینی نشده

معمولا بعضی از هدیه ها آنقدر معمول هستند که حتی در یک میهمانی مثل تولد که همه قصد دادن کادو به یک نفر را دارند، ممکن از مشترک با فردی دیگر یا تکراری باشد و از طرفی عزیزی که کادو را از شما میگیرید ممکن است بتواند داخل آن را به راحتی پیش بینی کند. ولی یک تابلو نقاشی را کمتر کسی می تواند پیش بینی کند بعلاوه اینکه یک هدیه خاصی را به عزیزتان تقدیم میکنید.

 

حال اگر با مطالعه این مقاله قصد سفارش طراحی دارید می توانید از لینک روی عکس زیر کلیک کنید و با از ما مشاوره بگیرید.

 

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

محصولات جدید

جستجو کنید ...

تبلیغات