شروع کمپین یلدایی راست چین

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام
captcha

وسایل طراحی چهره

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

وسایل طراحی چهره

وسایل طراحی چهره: چه مدادی با چه شماره ای بخریم؟

وسایل طراحی چهره برای یک طراح که بخش زیادی از زمان خود را با آن سپری می کند بسیار اهمیت دارد. اگر وسیله طراحی خوب و مناسب نباشد شاید طراح که از این ابزار استفاده می کند احساس راحتی و رضایت نداشته باشد و اگر نقاش هزینه زیادی برای وسیله ای پرداخت کند که مناسب نباشد و طراح را خسته کند بسیار ضرر کرده است.

وسایل طراحی چهره
وسایل طراحی چهره

وسیله طراحی چهره در ایران

وسیله طراحی و نقاشی در بازار ایران با برند های خاص و بعضی وقت ها برند معتبر و بعضی وقت ها برند های متفرقه زیاد است. بعضی وقت ها با وارد شدن یک برند خاص در ایران آنچنان استقبال نمی شود و ممکن است بعد از مدتی در ایران کمیاب و یا اصلا دیگر وجود نداشته باشد.

مداد طراحی

در این قسمت قرار است در رابطه با برند های معروف و یا برند هایی که آنچنان معتبر نیستند صحبت کنیم پس با سایت فلورآرت آکادمی همراه باشید.

  • caran d’acheکرن داش :

این شرکت در کشور سوئیس می باشد که بیش از 100 سال است دارد وسایل ها و محصولات طراحی چهره و نقاشی را با کیفیت بالا تولید می کند و حتی طراحان خارج از ایران نیز دارند از این برند به عنوان یک برند گران قیمت یاد می کنند، این شرکت قیمت بسیار بالایی برای وسیله های خود در نظر گرفته است به همین منظور نمی توان به طور قطع گفت در ایران می توان به راحتی آن را پیدا کرد.

  1. staedtler  استدلر

وسایل طراحی چهره
وسایل طراحی چهره

این برند در کشور آلمان می باشد که یک برند بسیار معروف با کیفیت بالا و قیمت متوسط در بازار جهانی دارد و این برند در ایران به عنوان برندی قدیمی یاد می شود که ما حداقل در مداد های طراحی خود یک عدد از آن را استفاده می کنیم. این شرکت در ساخت وسیله های طراحی چون: مداد، تراش، پاک کن و… فعالیت می کند.

  • staedtler mars lumographمداد طراحی استدلر لوموگراف

این مداد کلاسیک می باشد که بین نقاشان و طراحان طرفدار های بسیار زیادی دارد و می توان گفت طراحانی که به درآمد بالا رسیده اند از این مداد طراحی استفاده می کنند.

وسایل طراحی چهره
وسایل طراحی چهره
  • staedtler mars lumograph black – مداد طراحی لوموگراف سیاه

این مداد همانند مدل کلاسیک لوموگراف می باشد با این تفاوت که بدنه آن مشکی و کلمه black نیز در انتهای مداد نوشته شده است.

staedtler mars lumograph black – مداد طراحی لوموگراف سیاه
staedtler mars lumograph black – مداد طراحی لوموگراف سیاه
  • staedtler lumograph aquarell – مداد طراحی لوموگراف آبرنگی

اگر شما در طراحی خود نیاز به افکت آب مرکبی دارید این مدل مداد می تواند بسیار به شما کمک کند که به تازگی این مدل در ایران بسیار پرطرفدار شده است ولی بسیاری از طراحان از آن استفاده نمی کنند و فروشندگان هنوز نمی دانند که تفاوت این نوع مدل با مدل های لوموگراف کلاسیک در چیست؟

  • staedtler tradition – مداد طراحی استدلر سنتی

برای طراحانی که به صورت پر مصرف کار می کنند می توان از این نوع استدلر استفاده کرد که کیفیتی متوسط دارد به همین منظور بازار ایران نسبت به لوموگراف کمیاب تر است.

شرکت های محبوب در ایران

  • faber-castell فابر کاستل

وسایل طراحی چهره
وسایل طراحی چهره

شرکت فابر کاستل یکی از شرکت های محبوب در ایران و در دنیا می باشد که تنوع محصولات آن بسیار وسیع می باشد، در زمینه طراحی مداد شرکت فابرکاستل همیشه در حد متوسط در حد کیفیت خوب عمل کرده است و تا به حال ما کیفیت بالا از جانب مداد های فابر کاستل ندیده ایم اما در مداد رنگی پلی کروم و خودنویس های لاکچری فابرکاستل ما از کیفیت بالای فابرکاستل بسیار راضی هستیم.

  • faber castell jumbo 9000 – جامبو ۹۰۰۰

وسایل طراحی چهره
وسایل طراحی چهره

مداد طراحی فابرکاستل 9000 یکی از مداد های طراحی این شرکت می باشد که بیشتر طراحان با آن آشنایی دارند به همین منظور وجود آن در ایران را خیلی کمتر میبینیم و بعید است که دیگر بتوان این مدل را پیدا کرد.

  • faber castell 9000 – مداد طراحی فابر کاستل ۹۰۰۰

دو مداد از برند فابرکاستل جزء شناخته شده ترین مداد طراحی این شرکت در ایران می باشد که دوستان می توانند به راحتی آن را خریداری و استفاده کنند.

  • faber castell goldfaber 1221 – مداد طراحی گلد ۱۲۲۱ فابر کاستل

وسایل طراحی چهره
وسایل طراحی چهره

مدل بعدی از شرکت فابرکاستل مدل گلد می باشد  که محبوبیت آن را می توان در بین طراحان طراحی چهره نام برد که مدل گلد کمی از مدل 9000 ارزان تر است.

  • faber castell pitt pure graphite – مداد گرافیت شمش فابر کاستل

این مدل در دسته مداد های خاص قرار دارد و مانند مداد گرافیتی آبرنگی استدلر زیر شاخه شرکت سازنده نوشته شده است، شمش های گرافیت را صددرصد مشاهده کرده اید که مداد طراحی شمش فابرکاستل در اصل یک شمش است که به شکل مداد تولید شده و دور آن را پلاستیک برای تمیزی و راحتی پوشانده شده است.

  • – bruynzeel design مداد طراحی دیزاین برونزیل

شرکتی هلندی به نام برونزیل فعالیت خود را در کنار برند های روز دنیا آغاز کرد و شرکت ساکورا در کنار برونزیل در حالت فعالیت می باشد. این برند قیمت مناسبی دارد ولی در عین حال کیفیت آن متوسط است و شما می توانید با توجه به شیوه کاری تان این مدل از مداد های طراحی شرکت را خریداری کنید.

  • cretacolor fine art graphite pencil  مداد طراحی فاین آرت کرتاکالر

این برند مال کشور اتریش می باشد و قیمتی مناسب در کنار کیفیتی خوب علاقه مندان به طراحی را بیش از پیش به سمت این نوع مداد طراحی سوق می دهد، از این برند بیشتر برای نقاشان چهره که از پودر زغال و گرافیت و محو کن استفاده می کنند را این برند خریداری کردند

  • – owner sketch pencil مداد طراحی اونر

این برند در کشور کره می باشد که این برند چند سالی است که در کشور ایران خود را ثابت کرده است و چند سالی می شود که طراحان از این نوع برند استفاده و همچنین تعریف کرده اند.

مداد های ارزان تر از برند های بالا که نام بردیم عبارت است از:

  • Apollo  مداد طراحی آپولو

یک مداد طراحی با قیمتی مناسب که کیفیت آن متوسط می باشد، از این مداد به عنوان تمرین در طراحی استفاده می شود، در روی مداد ساخت کشور المان ثبت شده است اما در فضای مجازی و اینترنت اطلاعاتی دریافت نشد.

  • adel  مداد طراحی آدل

این مدل طراحی کشور ترکیه می باشد که وارد بازار ایران شده است و بهترین گزینه برای تمرین ها می باشد که قیمتی واقعا ارزان و منصفانه ای دارد.

نتیجه

در مقاله  مداد با چه شماره ای بخرم؟ در سایت فلورارت سعی کردیم که برند های زیادی را نام ببریم که در آینده حتما با آپدیت مجدد مقاله بیش از پیش راجب برند های مداد طراحی صحبت خواهیم کرد به همین منظور حتما در قسمت کامنت های همین بخش در رابطه با برند هایی که با آن کار کردید و راضی بودید در قسمت کامنت های این بخش برای ما بنویسید.

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

محصولات جدید

جستجو کنید ...

تبلیغات