شروع کمپین یلدایی راست چین

| شروع تا 24 ساعت آینده

ورود | ثبت نام
captcha

نقاشی چهره سیاه‌قلم ساده

خواندن این مطلب

2 دقیقه

زمان میبرد!

نقاشی چهره سیاه‌قلم ساده

یکی از انواع متد برای طراحی چهره کاراکتر متد سیاه‌قلم است. در این متد با استفاده از ابزار‌های متفاوت نظیر مداد‌های گرافیتی، مداد‌های کنته و… است. در نقاشی سیاه‌قلم شما صرفاً شاهد دورنگ سیاه‌وسفید خواهید بود و همین مورد باعث خواهد شد تا در کمال سادگی، کاراکتری زیبا و اثرگذار را شاهد باشید. در طراحی سیاه‌قلم با استفاده از تکنیک‌های متفاوت سعی بر این است تا با نهایت دقت و زیبایی به‌تمامی جزئیات چهره کاراکتر موردنظر پرداخته شود و از طرفی دیگر خروجی را شاهد باشیم. قصد داریم تا در ادامه این نوشته از سایت فلورا آرت در مورد نقاشی چهره سیاه‌قلم ساده صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه همراه ما باشید تا همراه یکدیگر اطلاعاتی را در زمینه نقاشی چهره با متد سیاه‌قلم به دست بیاوریم.

نقاشی چهره سیاه‌قلم ساده

نقاشی چهره سیاه‌قلم ساده چیست؟

به نقاشی که با استفاده از متد سیاه‌قلم، هنرمند تصویر یک چهره را طراحی می‌کند، نقاشی چهره سیاه‌قلم می‌گویند. نقاشی چهره سیاه‌قلم می‌تواند با استفاده از تکنیک‌هایی به طور چشمگیری واقعی‌تر به نظر برسد و در زمان حال شاهد نقاشی‌هایی با متد سیاه‌قلم هستیم که در آنها سه‌بعدی بودن تصاویر را می‌بینیم و این مورد دوچندان به زیبایی اثر می‌افزاید.

بخش‌های مختلف طراحی چهره با متد سیاه‌قلم

همان‌طور که می‌دانید یک چهره از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. بینی، چشم‌ها، لب و… ازجمله این موارد هستند که برای طراحی هر چه بهتر آنها باید دقت بیشتری به خرج دهید. چشمان یک کاراکتر می‌توانند بیننده رو محصور خود کنند؛ بنابراین به‌هیچ‌وجه از اهمیت طراحی درست و اصولی آنها غافل نشوید. یکی از ظریف‌ترین مواردی که باید یک طراح در نقاشی چهره سیاه‌قلم به آن توجه کند فرم و پایه صورت است، زیرا در واقع می‌توان گفت اولین موردی که به چشم مشاهده‌کنندگان اثر می‌آید این است که فرم صورت کاراکتر به‌درستی و زیبا طراحی شده است یا خیر. با استفاده از تکنیک‌های خاص موجود باید طراح برآمدگی‌ها و فرو رفتگی‌های صورت را به‌خوبی طراحی کند تا عصر زنده و زیباتر به نظر برسد.

نتیجه‌گیری

شما در یکی دیگر از مقالات بلاگ سایت فلورا آرت همراه ما بودید. در این نوشته به بررسی نقاشی چهره سیاه‌قلم ساده پرداختیم. همان‌طور که مطالعه فرمودید به‌عنوان بخش‌های مختلفی که باید در نقاشی سیاه‌قلم چهره طراحی شود نیز اشاره کردیم. امیدواریم مطالب بیان شده برای شما کاربردی و مفید بوده باشد و از آنها بهره‌مند شده باشید.

منبع: pinterest. com

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

محصولات جدید

جستجو کنید ...

تبلیغات